Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

vrijdag 18 april 2014

Een fotoalbum


 Ik ben regelmatig aan het zoeken en surfen op het internet, you tube en pinterest. Echt de meest bijzondere creaties zijn al voorbij gekomen. Als ik dan iets zie wat mij ook wel leuk lijkt ga ik gericht zoeken naar filmpjes daarvan. Zo kwam ik via pinterest eens op een filmpje over een foto album. Maar dan op zijn Amerikaans namelijk enorm groots met heel erg veel embellishments en overal zat een vakje of een mapje. Maar zo over de top dat het daardoor weer erg mooi was geworden. Met mijn liefde voor papiertjes heb ik wel een voorraadje opgebouwd dus ik dacht dat zal ik ook eens gaan proberen. Ik heb er eerst een zelf gemaakt en die was best goed gelukt. Samen met mijn nicht hebben wij voor haar deze gemaakt. ik heb zomaar twee foto's toegevoegd .

Ik vind het bijzonder leuk om vanuit het niets uiteindelijk een foto album te hebben dat er mooi uit ziet maar ook nog eens stevig aanvoelt. Je kan de thema's met je design papier aanpassen. Wat je er verder bij in maakt hangt af van je budget en wat je voor handen hebt. Als je alleen papier gebruikt geeft dat net zo'n mooi resultaat.We hebben hier en daar een mooie tekst stempel geplaatst. Er hoeven nu alleen nog maar de foto's in en dan kan hij een mooi plekje krijgen.


Deze albums zijn er op you tube en pinterest in vele soorten en maten te bekijken. Zo is er ook een album gemaakt van toiletpapier rolletjes. Deze is een stuk kleiner maar ook super leuk om eens te doen.
Dit album gaat voor nu dicht.

Tot later, lieve groet Mirjam

2 opmerkingen: