Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

maandag 25 mei 2015

Crazy Birds

Net als velen met mij heb ik toch zo'n enorm plezier van de Crazy Birds van Tim Holtz. Ik heb ergens op pinterest een leuk filmpje gezien van iemand die de gelato's van Faber Castell op een leuke manier tot achtergrond verwerkte dus ik dacht dat ik dat ook maar eens moest gaan proberen.
Op een stukje plexiglas heb ik iets van de gelato kleur blauw afgesneden. Dit helemaaol fijn gestampt en gemengd met een beetje lijm. Dit met een spateltje uitgesmeerd op mijn kaart. Goed laten drogen. Daarna met rode en oranje gelato wat kleur aangebracht, goed nat gemaakt en die twee kleuren uitgesmeerd. wederom goed laten drogen. Daarna met een baby doekje het blauwe tevoorscijn gehaald. Door de lijm hecht daar de rode/oranje kleur niet. De kaart verder afgemaakt met de vogeltjes die ingekleurd zijn met Derwent Inktense  en wat tekststempeltjes van stampinback.
Ik wens jullie een fijne tweede pinksterdag.

Tot later, lieve groet Mirjam


2 opmerkingen:

  1. Schitterend die achtergrond Mirjam...en wat heb je de vogels mooi gekleurd...een heerlijke Crazy B kaart :-)
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk die vogels, ze zijn zo grappig.
    groetjes Ballie (Bennarda0

    BeantwoordenVerwijderen