Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zondag 30 augustus 2015

Katwoman


Vanaf dat ik de nieuwe stempels van Dylusions: The Fancy Four heb gezien op haar blog wilde ik ze graag hebben. Afgelopen week vielen ze in de brievenbus. Deze kaart heb ik er vandaag mee gemaakt. De ondergrond heb ik gemaakt met Gelato's. Op papier strepen gemaakt met lijm ( de witte tacky glue bv.) en daarna met Gelato's de hele ondergrond ingekleurd. Toen het droog was met een babydoekje de kleur van de opgedroogde lijm verwijderd. De stempel op los papier gestempeld en gekleurd en daarna opgeplakt. De stippen rechts heb ik met structuurpasta en een stencil aangebracht en ook met een gelato een kleurtje gegeven. Als laatste wat stempeltjes langs de randen voor wat diepte en een tekst erop geplakt.

Tot later, lieve groet Mirjam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten