Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

vrijdag 1 januari 2016

Wens

Ik ben begonnen met een blanco label, hierop heb ik tape en daarop structuurpasta aangebracht met een stencil. vervolgens de houten harten en bloemen en de swirls op geplakt. Hier en daar een plakparel toegevoegd. Dit alles in een paar lagen gesso gezet en goed laten drogen. Ondertussen heb ik op een stukje doorzichtig sheet de vleugels uit kit 134: Sewing van Stampinback met stazon jet black gestempeld. De dame is ook van stampinback en komt uit kit 146. Het label heb gekleurd met dylusion sprays en lindy stampgang sprays. Deze laatste geven een mooie glans op je werk en ik vind de kleuren prachtig. De dame is gekleurd in bijpassende kleuren . De vleugels uitgeknipt en achter op de dame geplakt. Het geheel op het label geplakt met een foamtape en afgemaakt met een tekst en een lint.

Tot later, lieve groet Mirjam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten