Over het wel en wee van mijn creatieve handelingen in De Knooischuur. De Knooischuur zelf is een tot hobbyruimte verbouwde schuur.

zaterdag 9 juli 2016

Twinkle Star

Op mijn bureau lagen nog allerlei stempels die ik nog wilde proberen. Op deze kaart heb ik ze gecombineerd. De bloemen zijn van Studio Light en heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Een ander stukje papier heb ik door twee kleuren distress inkt gehaald: Seedles Preserves en Picked Raspberry. Dit goed gedroogd en glad gestreken. Hierna de achtergrond stempels gestempeld. De donkere kleur is Distress Seedles Preserves en de lichtere cirkeltjes zijn gestempeld met Memento Lilac Posies. Ook de bloemen heb ik met de memento getempeld. De cirkeltjes en de streepjes boven in de hoek zijn Bits en Pieces van Crealies. Langs de rechter rand zit een crackle stempel van KaiserCraft. Als laatste heb ik de bloemen op de kaart geplakt en een prachtige tekst van Verses geplaatst. De kaart gemat op zwart en Paars en een witte onderkaart.

Fijn Weekend, groetjes Mirjam

Bloemen, Tekst en de inkten komen van :Leuke Stempels.
Bits en Pieces stempeltjes komen van :Crealies.

1 opmerking: